Lantmännen este o cooperativă agricolă și lider în sectoarele agricultură, utilaje, bioenergie și produse alimentare în Europa de Nord.
Cei trei piloni ai strategiei noastre
Să trecem în revistă: schimbările climatice reprezintă una dintre provocările noastre cele mai mari, ea fiind în contiuă creștere – modul în care alimentele sunt cultivate, produse, și consumate are un impact substanțial asupra mediului.
În esență provocarea generată de schimbările climatice este majoră și în continuă creștere.
În ceea ce privește încălzirea globală, ca și alte companii acționăm responsabil. Iar în calitate de cooperativă deținută de fermierii nordici sustenabilitatea este în ADN-ul companiei.
În calitate de producător global în industria alimentară, simțim că ne-am comportat responsabil și am obținut rezultate bune. Acum cu criza climatică în prim plan e timpul să luăm atitudine și să facem mai mult.
Pentru o diferență tangibilă și de durată, va trebui să investigăm un spectru larg de inițiative, planuri și țeluri.
Strategia noastră elaborată, nu numai că ne va ajuta să ne îndeplinim rolul ca parte a eforturilor internaționale, ci ne va oferi și oportunitatea de a ne folosi punctele forte unice pentru a susține mediul, sănătatea și potențialul uman, în fiecare țară în care suntem prezenți.
Acțiuni ce privesc sustenabilitatea
Strategia noastră are un triplu focus și se bazează pe fundamente puternice ale responsabilității corporatiste.
Mediul
Încălzirea globală este o urgență și este crucial să acționăm în acest deceniu. Începând de acum, vom reduce emisiile noastre de CO2e, de la câmp la furculiță pentru a deveni CO2E net zero până în 2050.
Sănătate
Trebuie să maximizăm nutrienții din produsele noastre pentru a avea un impact pozitiv asupra sănătății publice și pentru a respecta impactul CO2e din producția proprie. Trebuie să ne dublăm volumul de produse mai sănătoase până în 2030.
Oameni
Trebuie să ne intensificăm eforturile pentru a rămâne un angajator atractiv, cu reputația de a crea un mediu de lucru sigur, fără prejudecăți, fără favoritisme (partiniri), oferind posibilitatea tuturor de a prospera.
Fundamente responsabile în afaceri
Clienții și consumatorii noștri ar trebui să se simtă încrezători că avem cunoștințe și control asupra întregii afaceri și că facem tot ce putem pentru a minimiza impactul negativ asupra oamenilor, mediului și resurselor naturale.